Informacja o ważności opinii, wydawanych przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne

W związku z pytaniami dotyczącymi możliwości wykorzystania na egzaminie maturalnym w przyszłym roku szkolnym opinii, wydawanych przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne w sprawie dostosowania warunków sprawdzianu lub egzaminu gimnazjalnego dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się w szkole podstawowej lub w pierwszej klasie gimnazjum przekazuję stanowisko Departamentu Zwiększania Szans Edukacyjnych MEN.

opinia (104kB) pdf

Wytworzył: Departamentu Zwiększania Szans Edukacyjnych MEN (12 lipca 2011)
Opublikował: Halina Sitko (27 lipca 2011, 16:05:26)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 4272

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij